Meillä on alkanut Elviksen kanssa kahdenkeskinen arki, meidän isi aloitti eläkeläiselle sopivat työt ja on kolme päivää kotoa poissa 09.-15.30 eli 6,5h. Se on meille aika uutta,koska isi on yleensä aina läsnä. Mutta kyllä me pärjätään, Elvis pitää äidistä huolta :)

Itsellänikin kyllä työkuviot mielessä ja odotan torstaita kuin kuuta nousevaa, kun on Paletin(=pitkäaikaistyöttömien palvelukeskus) ns.tuumauspalaveri, jossa kahdenkin tahon osalta mietitään mitä minulle keksittäisiin. Alustavasti mulle ehdoteltiin jo kuntouttavaa työtoimintaa, mutta paikka on vielä vähän auki. Kuitenkin mulla on motivaatiota aloittaa ihan mitä vain ja milloin vain. Tunnen todellakin taas eläväni... :) Tätä draivia on kestänyt koko pienen tämän vuoden. Uudenvuoden lupausta en tehnyt, mutta tuntuu, että olen silti suorittanut ja ylittänyt itseni.

30.05 meidänki pieni Elvis täytti 2v, johonki se äidin pikku vauva hävisi... mihinköhän lie? :)

Mukavia juttuja ja suunnitelmia, unelmiakin olen itselleni asentanut jotka haluaisin toteuttaa. En haluaisi sanoa tätä, mutta sanon silti: saas nähdä... ;)