Nonii... ensimmäinen blogikirjoitukseni. Katsotaanpa miten tämä onnistuu, kommentoikaa minua sit ihan rauhassa, otan negatiiviset palautteetki postitiivisena :)

Harrastuksiini kuuluu kirjoittaminen, kirjekavereita riittää ja kirjekaverit ovat niitä ystäviä parhaimmasta päästä, moni on ehdotellut minulle blogin laittamista ja nyt mielenkiinnosta ajattelin kokeilla. Tykkään myös kirjoitella tarinoita, runoja ja onpa laulunpätkiäkin joskus ilmestynyt, kylläkin säveltä niille ei ole joten taitaa mennä runona.

Tässä jännitän kovasti lääkärintarkastukseen menoa, en ole ollut aikoihin. Mut koska kuulun nuorisotakuun piiriin työvoimatoimistossa niin sieltä laitettiin lähete lääkärille, että tarkistetaan minun työkuntoni, kun tuo pääkoppa ei ole aina ollut ihan kunnossa.

Kirjoittaminen on minulle elämän henkireikä senkin takia, että masennus on vaivannut minua aika usein ja sieltä tulee myös kaksisuuntainen mielialahäiriö ja paniikkihäiriö. Et aikaimoinen häiriötyyppi taidan olla :)